VBreathe Tasman luft- og overflaterenser
Resultat

VBreathe Tasman luft- og overflaterenser

Lider du eller noen nær deg av luftveisproblemer eller overfølsomhet for mugg og bakterier? 12 testpiloter i Sverige og Norge har testet VBreathe Tasman luft- og overflatetrener. Mange opplever at luften føles renere, hosten forsvinner og du sover bedre. Noen reagerer på produktets pris og lydnivå.

Dette synes testpilotene

10 av 12 testpiloter vil anbefale vBreathe Tasman til en venn etter å ha fullført testen. Mange opplever at det er lettere å sove med Tasman på rommet, hosten avtar og luften oppleves lettere. Design og app settes pris på, men det er ulike oppfatninger om lyden fra maskinen er forstyrrende. Flere reagerer på prislappen for hovedenheten og påfyll er på høyeste nivå. De som ikke ville anbefale Tasman til en venn kjente ingen større effekt annet enn lukten av oljen eller fikk hodepine.

83% anbefaler (10 testpiloter)

17% anbefaler ikke (2 testpiloter)

Hilsen fra Witt

VBreathe Tasman luft- og overflaterenser bruker en patentert og aktiv metode for å rense og avgifte inneluft. Luftrenseren kombinerer HEPA-filtre med VActive Gel som sprer naturlig damp i luften for å jage vekk og fjerne skadelige giftstoffer og patogener i luften og på overflater. Teknologien fungerer slik at VActive Gel fordampes i inneluften og dermed sprer mikroskopiske dråper essensielle oljer som svever i luften. Denne dampen holder seg i luften lenge, sprer seg forsiktig og sirkulerer kontinuerlig takket være enhetens vifte. Når den finfordelte dampen flyter i luften, setter den seg fast i luftbårne partikler. Det er disse skadelige luftpartiklene som bærer på mugg, bakterier, dråper og virus.

  • Bekjemper skadelige bakterier og patogener på overflater
  • Anvender en unik, patentert og aktiv tilnærming til det å rense og avgifte den omgivende inneluften
  • Gir en vesentlig reduksjon av luftbårne patogener

Om testet

  • Produsent Witt
  • Testpiloter søkes 20
  • Antall søkere 433

Testen ble utført av Smartson på oppdrag fra Witt. Testpilotene fikk kjøpe produktet til redusert testpilotpris og oppdraget var å evaluere og dele sine erfaringer via Smartson, video, på tredjepartssider og på sosiale medier.